اخبار دیجیتال 1

موفقیت ، امید ، سرگرمی

...این وبلاگ سعی داره تا با ارئه راهکارهای زیبا شما را به زندگی خوب دعوت کنه ...

 

خبر
خب می رسیم به بخش خبر ...
 
ظرفیت اینترنت کشور به 73 گیگا بایت رسید :
ظرفیت اینترنت کشور از 403 لینک stm 1 به 467 لینک stm 1 برابر با 73 گیگابایت رسید .
حسن کریمی ، مدیر کل مهندسی عملیات شبکه دیتای شرکت ارتباطات زیر ساخت با اعلام این خبر گفت : « این ظرفیت از روی کابلی که برای نخستین بار با سرمایه گذاری شرکت پیشگامان توسعه آسیا با استفاده از کابل ایران عمان موسوم به POI راه اندازی شده ، به پهنای باند کشور افزوده شده است » .
قرار است این ظرفیت به تمامی مشتریان شرکت ارتباطات زیر ساخت اعم از PAP ها ، شرکت های مخابرات استانی و سازمان های دولتی و خصوصی که متقاضی ظرفیت بالای 155 مگابیت بر ثانیه برابر با یک smt 1 هستند واگذار می شود .
با توجه به نزدیک شدن پایان طول عمر مفید کابل دریایی ، جاسک فجیره ، شرکت ارتباطات زیر ساخت ظرفیت انتقالی پهنای باند اینترنت کشور منتقل کرد .
از سوی دیگر این شرکت دو درگاه توزیع اینترنت بین الملل را در شهرهای تبریز و شیراز به شبکه اینترنت کشور افزوده است و بدین ترتیب اینترنت مورد نیاز کاربران در جنوب کشور از درگاه شیراز و منطقه غرب کشور از درگاه تبریز قابل توزیع خواهد بود .
شرکت ارتباطات زیر ساخت وعده داده است با الگوی توزیع جدیدی که در شبکه توزیع اینترنت صورت گرفته است علاوه بر افزایش ظرفیت شبکه ، سرعت ، دسترسی به اینترنت و نیز کیفیت ارتباطات اینترنتی برای کاربران افزایش خواهد یافت .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:,ساعت19:54توسط اصغر محمودی | |